Hemtentainlämning och hala tandläkare

Redan hunnit skriva ut och lämna in hemtentan, varit på en halv föreläsning och hos tandläkaren. Länge sen så mycket var uträttat redan klockan tolv. Angående hemtentan har jag redan fått vibbar att flera saker kunde ha skrivits bättre. Men, jag har ändå lärt mig nåt och den kommer nog bli godkänd, blaj blaj...

Angående tandläkaren var han verkligen en hal typ. Kollade igenom tänderna och konstaterade att allt såg bra ut på fem minuter. Trots att jag precis när jag kom dit klagat över svullet tandkött och att jag vill få bort metalltråden på insidan av tänderna på underkäken (en rest sen jag hade tandställning som 10-åring). När jag satt kvar efter han sagt att allt var klart ignorerade han totalt alla frågor. Fortsatte knappa på datorn. Jag föreslog till och med olika lösningar. Men bara hummande till svar. Undrar om han ens förstod att jag var kvar i rummet. När jag tillslut fick ur honom något var det samma svar som jag själv lagt som förslag. Åååå, allt för att han skulle slippa ge raka svar och få skulden för att åratal av tandreglering i min barndom går i sophögen när tråden tas bort.

Nu ska jag äta nudlar och grönsaker för att få bort den äckliga banansmaken i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback