Gammal dröm: Carola naken i sängen

Det här är en dröm jag hittade i mitt opublicerade arkiv. Natten till den sjunde december förra året. Förstår varför jag tvekade att lägga ut det här, men i uttråkade stunder som dessa kan jag inte låta bli. Det hela är väldigt sjukt och jag hoppas inte att det finns några belägg för drömmen. Att jag skulle ha några omedvetna fantasier om denna kvinna, vars uppenbarelse vanligtvis inte tilltalar mig. Inte på något plan.

Det här drömde jag hur som helst:
Carola ligger naken i min säng. Helt naken. Stor, varm och mjuk och slingrande nära. Väldigt nära. Påträngande nära. Vill in i mig. Jag kommer inte undan.

Det är allt, men hu så obehagligt ändå.

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha vilken marddröm ;)

2008-01-31 @ 16:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback