Det här var onödigt

Nu har jag ägnat de två senaste timmarna åt att läsa dåliga bloggar. Halkat in på den ena efter den andra. När tar det slut? Hur många finns det egentligen? Men framför allt: varför ska ni förstöra min nattsömn?

Kunde har gjort något jag verkligen borde ha gjort istället. Kunde ha läst ungefär 100 sidor i en bra bok istället. Dumma dumma Kristina. Kan inte ens slösurfa bland bra sidor. Det finns för mycket för att det ska vara värt besväret att leta. Så nu ska jag faktiskt försöka sova. Faktiskt. Så det så. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Bealis

hade varit kul om du tog en titt i min,kanske du
finner den lika värdelös?:)

2008-01-28 @ 01:54:36
URL: http://jeansochpumps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback