Vem är Emilias mamma?

Bloggportalens lista över mest sökta termer just nu ligger Emilias mamma på en sjätte plats. Något som stör mig, gör mig väldigt nyfiken. Speciellt när det är den här tiden på dynget, när sängen är som knöligast och när sömnigheten vägrar infinna sig.

Vem är Emilia och vem är hennes mamma? Varför söker så många denna kvinna och vad är det som gör just henne så speciell framför andra mammor? Varför är det ingen som söker efter Kajsas, Labans eller Signes mamma? Jag kommer inte kunna sova inatt om ingen talar om det för mig. Ovetskapen skriker och håller mig vaken. Snälla, varför?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad jag läst och förstått så omkom emilia i en olycka och hennes mamma skriver om sorgen och saknaden. Tror jag.

2008-02-04 @ 01:02:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/14068

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback