Ständigt återkommande drömmar

Det är väl något som alla har. Här är mina:

- Det är bara några veckor kvar tills jag ska ta studenten och jag har glömt att skriva den där sista labrapporten till Naturkunskap B. Jag kommer inte få godkänt. Kan inte förstå hur jag lyckades glömma en sån relativt simpel sak.

- Jag har fått tillbaka min tandställning som jag hade när jag var 13. En sån som sitter i gommen med metalltrådar. I drömmen sitter den alldeles för tajt och spänner och gör ont.

- Jag har glömt kvar en massa saker i lägenheten i Linköping. Men det har gått för lång tid för att jag ska gå dit och hämta dem.

Jag vet att det var en sak till, som jag tänkte på när jag började skriva det här inlägget. Glömt nu, men det kommer säkert igen. Får fylla på listan då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska du också få räls?

2007-09-23 @ 15:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback