Om att allt tar slut samtidigt

Kaffe, tvättmedel, deo, schampo, smör, havregryn..

Varför tar alltid dessa saker slut på en och samma gång? De är ju alla saker som man inte direkt köper varje gång man handlar. Men varför tar de inte slut lite mer utspritt? Har jag hamnat i en ond cirkel? Alltså en cirkel där jag köper dessa saker samtidigt och där de också tar slut samtidigt. Men det kan väl inte stämma helt heller? För kaffet räcker väl ändå inte lika länge som deon eller smöret? Kan inte nån hjälpa mig, jag förstår ingenting!

Ser inte fram emot att handla nästa gång. Kommer dessutom glömma att köpa tvättmedel. Det gör jag alltid. Och så kommer jag på det när jag står där nere i tvättstugan. Och så tvingas man "låna" av det glömda paketet som (förhoppningsvis) står där. Jag vill inte!

Kommentarer
Postat av: niki

Ser nästan ut som det, tippar dock på att det inte är plastfolie! :)

2007-09-19 @ 19:52:33
URL: http://blogg.modul8.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback