Nattens dröm

Nu kommer den till mig. Väldigt inspirerad av vad jag gjorde, tänkte på och pratade om igår.

I drömmen är jag på bio. Sitter med en kattunge i knät. En riktigt vild liten svart kattunge, som biter mig i handen. Många människor på bion jag känner. Pratar dock inte med någon. Förutom killen som sitter bredvid mig, men honom känner jag inte. Har en massa filtar i knät.

Efter bion (om det nu är samma dröm) går jag hem till min husbil. Min familj är där också. Jag är helt slut. Mina fötter är svullna som balonger. Vi ska iväg nånstans. Jag lägger mig på sängen. Vi åker genom bergen och vägen kantas av stora hotellkomplex. Ser ut som en random turistort. Min mamma pratar om och pekar på ett hotell som jag alltid ville bo på när jag var liten. Hon frågar om vi ska åka dit nu.

Sen är det lite dimmigt. Jag tror vi kommer fram nånstans, men minns inte hur det ser ut eller vart det är. Vaknar upp ur drömmen av ett sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback