Köttligan

Såg precis den här nyheten. Ser tre tjuvar i randiga dräkter och ögonbindel framför mig. Tassande på tå förbi kassan på Ica. Med 47 kilo kött på ryggen. I stora säckar. Ingen lägger märke till dem. Ingen tycker att det är något som helst konstigt. Nej, tre män lämnar ju bara butiken med 47 kilo oxfilé och entrecôte. Utan att betala. Nej, det händer ju varje dag.

Jag är riktigt imponerad måste jag säga. Grattis köttligan. Duktigt att lyckas hålla på så länge. Tråkigt att ni åkte fast.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Åh, va hungrig jag blev av den där bilden! Om jag skulle bli någon typ av tjuv när jag blir stor skulle jag nog kunna tänka mig att bli just köttjuv.

2007-09-17 @ 21:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback