Full men drömlös natt

Inflyttningsfest, dans och vin men inga drömmar.

Jaja, det är ingen fara än så länge. Men jag börjar bli lite orolig. Sen jag började blogga på den här sidan har jag inte alls lika klara minnen av mina drömmar som tidigare. Antingen beror det på att jag har för stor press på mig att drömma, yada yada, jag drömmer inte lika mycket. Eller så har jag alltid drömt såhär mycket. Bara det att innan jag började skriva ner drömmarna så kom jag ihåg just de nätter jag drömt mycket. Att jag har trott att de surrealistiska drömmarna var mer frekventa.

Äsch, i värsta fall får jag väl lägga om inriktningen på den här bloggen. Nånting kommer man ju alltid på att skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback