Drömmar vi minns

Jag önskar att jag hade skaffat den här bloggen tidigare. Kanske ungefär i sexårsåldern. Det hade blivit ett par bokhyllor att skriva ut vid det här laget. Så mycket försvinner ur minnet, men tack vare det absurda i mina drömmar är det en hel del som lever kvar år efter år.

Här kommer några smakprov:

- Jag har blivit överkörd av en traktor utanför min gamla lågstadieskola och bevittnat hela händelsen utifrån. Sett min egen död.

- Jag har varit med under ett fältslag med vikingar (eller något liknande), där det i slutet av drömmen visat sig att vi befann oss på en ofantlig scen. Kriget var dock verkligt och jag var fångad på scenen.

- Under andra säsongen av Big Brother drömde jag att jag hade sex med en av deltagarna.

- Jag har drömt att jag var mentalt efterbliven och jobbade på ett sjukhus med en sadistisk överläkare.


Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback