Christer i P3

Det dummaste jag gjort idag var att sätta på radion. Fullkomligt omöjligt att plugga med Morgan i öronen. Christer är det överlägset bästa SR har att erbjuda just nu. Fattar inte hur de varje dag kan få till så bra program. Tack för att ni förgyller pissgråa eftermiddagar. Tack!

Fast en sak funderar jag över. Den 13-åriga killen Kaj som var med i programmet alldeles nyss. Han kan väl inte finnas på riktigt? Jag tror han är påhittad av Sveriges Radio. Fast tänk vad fantastiskt det vore om han inte var det. Om det hade funnits så eftertänksamma och smarta 13-åringar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag lovar att jag ska berätta för dig, så fort jag tagit mig tid att dyka ner i ämnet och utforska!
Föresten blir jag så grymmt avundsjuk på dig som får lyssna på p3. Själv har jag, emot min vilja, tvingats lyssna på p4 i sex timmar idag. Usch!

2007-09-14 @ 15:56:43
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback