Alex Schulmans storebror

Läser bloggen då och då. Alex alltså. Och idag var första gången hans okända storebror Niklas är med. Han är med på bild men inte omnämnd i texten.

Det var inte så länge sen jag hörde talas om att det över huvud taget fanns en tredje bror Schulman. Jag googlade då på honom och det enda jag fann var den här sidan. En sida som verkar vara gjord nångång kring 2000. Är det det enda spår han har lämnat efter sig? Hur kommer det sig att han har hamnat så mycket i skymundan jämfört med sina yngre bröder? Är det självvalt eller är han utfryst?

Jag mår egentligen väldigt dåligt över att jag blir så nyfiken nu. Men jag kan inte låta bli. Jag vill veta mer. Jag vill veta allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback