Tisdag 23 oktober 23.39

Nu har jag varit utan Internet i två dygn. Det känns fort. Tragiskt nog. Saknar bloggen. Den hade liksom börjat bli en del av min vardag. Inte för att det var så många som läste den eller för att jag kände att jag skrev lysande inlägg varje gång. Utan bara som en vägg att slänga saker på. Ventilera som det så fint heter.

Ytterligare en Lynch-film ikväll. Lost Highway. Det var mycket jag inte förstod. Men den var bra. Som vanligt många obehagliga och sinnessjuka människor.

Idag har också tentapluggandet dragit igång. Eller snarare borde det ha gjort det. Vi redovisade det sista grupparbetet i förmiddags så nu är det bara tentan kvar på den här kursen. Ser fram emot slutet och nästa kurs. Ska bli kul att läsa något annat.

Jag vill inte ta tag i att skaffa com hem för 300 spänn i månaden. Jag vill inte. Var mycket trevligare när det var gratis. Skräp skit.

Nu ska jag sova. Tror inte jag kommer orka skriva ner så mycket drömmar nu när jag inte kan komma in på bloggen så ofta. Men vi får väl se. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback