Min hjärna är körd

Har lite panik i magen. Känner att det inte ger något att plugga mer nu. Det fastnar inte. Börjar oroa mig för att jag kanske har haft alldeles för höga tankar om hur mycket jag kan.

Skit också. Brukar inte bli så här nervös. Faktiskt. Det kom över mig nu. Vore ganska misslyckat om jag hade totalkvaddat lägenheten (det är misär här för tillfället) i onödan under den senaste veckans plugg.

Se bara (och då har ni inte sett köket med fem dagars disk):



Imorgon klockan 12 ska jag göra ett glädjeskutt. Nu ska jag lägga mig på sängen och kolla igenom arbetsminne, problemlösning och attention en sista gång innan det är sovadags. Sov gott, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback